söndag 16 mars 2008

scraphelg

nu har jag anmält mig till en scraphelg i slutet av april... det ska bli så kul!! det är så sällan jag har tid eller ork att plocka fram grejerna och sätta mig och scrapa men då jädrans ska det bli scrapa av, all uppdämd scraplusta ska ut scrapa scrapa scrap säg det igen scrapa scrapa scrap....

annars har dagen förlutit alldeles förträffligt, morgonpromenad... fick dock en chock när jag säg kompisen med sambo och knatte utanför akuten men det var inte så allvarligt... eller säg det till knatten som inte fått gått på toa sen förra veckan... hoppas det löser sig... när vi kom hem blev det bad i nya badkaret... underbart... sen kanelbullsbak... och nu ångest över att jag ätit upp nästan alla kanelbullar själv... men det syns ju inte eftersom jag är gravid he he... förrän i september då jag efter förlossningen kommer se gravid ut i 3 månader till som förra gången

surt sa räven men gött me' bulla'

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Verkar ha ordnat till sig med magen, iallafall på bättringsvägen ;)