tisdag 7 juli 2009

semester

verkar det som bloggen har tagit, har så mkt trevligt för oss att jag inte hinner skriva något känns det som, just nu är syrran uppe moter boiiil som Elvis säger, så himla kul!! igår grillade vi och gjorde världen jag säger världen godaste efterrätt semiefredo (stavas det så) från jamie olivers nakna kocken...

så i morse tog jag och bodil en sväng i måga för att sona synderna janne långben ramlade när det var 200 meter kvar så hon fick haltjogga i mål stakarn, själv flämtade jag stax bakom när det hände så hennes eskapad gjorde att jag kom först i mål i alla fall =-) he he

ha en bra dag

peace!

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Känns som att det bara är min blogg som inte tagit "semester", men man hinner med att ha trevligt ändå.
Ev Grannstaden imorgon för våran del, ville också vänta in sämre väder.
Ska dona på här hemma idag. HAndling och så.