torsdag 23 juli 2009

vad gör man en regning dag

jo jag och Elvis åkte i alla fall till 'omigen' och köpte 5 gamla stolar som vi nu ska piffa upp, har slipat och grundmålat nyss (håller till i garaget) och väntar nu på att det ska torka så jag kan måla igen, men det blir i morgon... har även köpt tyg till sitsarna... mycket fint att välja på, ska behålla två och byta ut på 3, 4 stolar är nästintill lika (2 från ett år coh två från ett annat kan jag tänka mig) och en är helt annorlunda men de ska alla stå i matrummet 4 till bordet och 1 till datan, hängde ni med?

glömde knäppa före bilder men ska ta efterbilder och lägga ut med beskrivning om hur illa det var innan :-)

ikväll ska vi på Rosehills och lyssna på musik, farfar ska spela trummor!! bättre väder kunde det ju vara men huvudsaken är att det blir trevligt, ska få träffa släckt till stefan som jag itne träffat tidigare, Stefan hade inte sett vissa själv på 25 år... oooops börjar i bli gamla... näääää host host hehehe

ha en trevlig kväll

Inga kommentarer: