måndag 16 juni 2008

friska

elvis är frisk, inga koppor bara några nadra kostiga röda plitor som sväller lite sen torkar ut, sånt kan barn ha sa dom på bvc, så bra då... jag som var inställd på vattkopper, då har vi budgivning på när han kommer att få det 1. första skolavslutningen, 2. första utlandssemestern, 3. moster bodils super chicka bröllop....

jag är oxå frisk, enligt proverna i alla fall, men varför är jag då så trött och varför mår jag då så dåligt... jag är en glad å stark person, trodde jag i alla fall... nu känns det mesta skit även fast man borde vara glad... jag sover hela nätter, 8 timmar så där, ändå är jag så trött att jag vill sova både för coh efermiddagslur... även fast elvis coh jag lever utomhus hela dagarna och rör i alla fall lite på oss under den tiden...

tänka kan jag inte heller... allt är som i en dimma... trögt jag förstår inte... sånna här neggo inlägg ligger väl inte för mig, jag är ju ganska sprallig av mig en virvelvind full av idéer, står det på mitt cv i alla fall, känns svårt att leva upp till det nu, ja ja vad är väl en bal på slottet, i morogn är en ny dag och då ska jag ta tag i mig och mitt liv.. om jag orkar men det är som om tankarna fastnar i sirap och bara smälter ut, jag blir bara stirrig och få mig inte för, ond cirkel....

BRYT!

Inga kommentarer: