onsdag 25 juni 2008

snart

har stefan semester, skönt, mysa tillsammans hela familjen, som de säger i 'vi hade i alla fall tur med vädret' fyra härliga veckor med familjen i husvagnen, he he vi vet ju hur de gick bada nu då...

hade planer på att hälsa på min bästis i england nettan, hittade billig biljett med bra flygtider, sen kom kruxet, att eftersom elvis är över 1 år så måste jag ha fullsysselsättning annars sänks mitt sgi å föräldrapenningsen, alltså till förfogande för arbetsförmedligen till 100% ingen utlandssemseter, jag stämplar ju nu sen föräldradagarna tog slut, någon som har jobb? jag är arbetsvillig... eller bara sugen på att komma hemmifrån och göra något annat, elvis ska ju börja på dagis efter semestern om dryga månaden, så jag hoppas på lite jobb till hösten en vik vad som helst...

nå väl till helgen kommer kära syster å då ska vi äta på gk's ser fram emot det, ska kolla menyn nu... jummmy

Inga kommentarer: