tisdag 19 augusti 2008

jobb jobb jobb

nu duggar intervjuerna tätt, har väl aldrig knappt varit på en innan och har hunnit med 2 nu på 2 dagar, en tjänst som jag vill ha men vet inte om jag får och en som jag får som jag inte vet om jag vill ha... vi får se det blir nog bra till slut har ju ett tredje alternativ som kanske är det bästa, det har ju varit det förrut, men inte heltid så vi får se hur det reder ut sig

igår gjorde jag min första smörgåstårta den blev, om jag får säga det själv, väldigt mumsig, det var gangstar party här igår, hittade ett par snygga brallor med stjärnor på stjärten och en mössa till Elvis, Maria hittade en supersöt jacka åt Felicia, påminner om skoluniformsdufflar för små överklassbritter på 40-talet ;-) jättefin alltså

Stefan är i Riga med jobbet men väntas hem ikväll om tågen går som dom ska, ska bli kul att se lite kort därifrån har ju en lite vurm för gamla öststater, och om han kanske har en lite present med... gillar ju det oxå ;-)

Inga kommentarer: