torsdag 14 augusti 2008

vart tar tiden vägen

nu har jag jobbat mina 3 veckor i morgon är det avslutning, med knytis alltid lika spännande med mat från främmande länder.

Elvis är inskolad, idag var han där själv utan några som helst problem han vinkade hej då och sen var det fröken Birgitta som gällde och ankorna och nygelpigan, men oj vad jag längtade då jag skulle hämta honom, hämta på dagis, det måste ju vara typ 1000 vuxen poäng, shit!

Nettans mamma kom förbi och vi plockade körsbär, dom hade inte fått några i år och vi hade en del i alla fall, skönt att de inte förfars man får lite dåligt samvete då, känns bättre då man vet att det blir körsbärssaft, världens godaste säkert om jag känner Elsy rätt ;-)

å på löradg är det suring i Delsbo, jammy jammy.... länge sen man fick en klämma, ska bli gött

Inga kommentarer: