tisdag 5 augusti 2008

änligen är Nettan hemma och jag passade på att fixa en mini mini minisemester, vi åkte jätte långt ända till hölik och hyrde hotellstuga, som hade plåttak, mysigt då det regnade... men som ni ser hade vi lite sol oxå ca 5 min men vi hade det väldigt trevligt ändå

när jag väl kom hem efter 'semestern' var det ett 15 års kalas och ett 2*40 kalas, båda mycket trevliga, Elvis fick sova i ett garage på kvällen öfr det regnade så mycket, men han trivdes han hade ju Felicia med sig :-)





Här sitter mammas charmtroll och är så stolt för han klättrat upp på den höga stolen själv, men strax efterkortet togs så tänkte han börja surfa... då sa jag nej... vilket resulterade i lite grin... allt är kan själv och jag vill nu för tiden

sedan har grabben börjat dagis, vi är mitt i inskolningen, han gillar det vi gillar det, känns som ett super trevligt dagis jag är säker på att vi valde rätt

ja och jag jobbar ju nu några veckor på Miroi så det är fullt upp men så kul å jobba igen... vill mer mer mer

nu ska jag surfa in på stoffochstil.se och se om det finns några fina tyger, ska sy vimplar till Elvis rum... jag vet att det låter superpräktigt men det är typ det första jag syr annars har jag bara lagt upp gardiner, knappt...

see ya

1 kommentar:

Cattis sa...

Sötnosen där! ♥ ♥ ♥

Nu har jag skickat iväg beställningen...Jag fick ta bort några tyger...Jisses vad mycket fint!! Det blir fler beställningar därifrån!
Jag hör av mig när det kommer, skulle ta ca 7 dagar!

Kramis!

http://kathis.blogg.se/