söndag 7 september 2008

igår

var vi på 1-årskalas hos Elvis kompis Gustav, han fick jätte mycket paket och han verkade tycka att de flesta presenterna var roligare än presentpappret, så nog han han blivit stor kille! En rolig sak var att det var många barn där och nästan alla verkade leka med den present dom hade med sig, så visst väljer man mkt utifrån sitt eget barn, vi hade med oss instrument.... say no more...

nu på morgonen är det 5 grader ute, så på inköpslistan står fingervantar! sen väntar jag med spänning på tyg som jag och en kompis beställt från stoffochstil.se snyggt och billigt, hon kan ju det här med nål och tråd och ska hjälpa mig med mitt första projekt, vimplar!! sen kanske det blir nåt till jul med, jag har ju sytt dukar förr... kanske handdukar som julkalppar.... det är vädret som ställer till det... det är ju bara början av september inte december....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kika in till min blogg så får du se! ;)

Kram/Cattis

Semester & Mat sa...

Det var inte så att du tyckte pappa min satt för mycket med "Bobby car" ;)