tisdag 2 september 2008

tjohoo!

Elvis som älskar vatten ska även denna höst få vara med på babysim, det ska bli så kul!! hoppas han kan ha samma badbrallor, de var ju justerbara till 2 -3 år så vi ska nog kunna klämma ner klimpen i dom i år med...

dagis är jättekul 2 minuter sen mamma eller pappa lämnat, men stora tårar vid lämningen sen en vecka tillbaka nu, så det blir väl bra snart, vi vet ju att han trivs där annars, men visst lämnar man en bit av sitt hjärta där då, söndersmulat på marken bland de blöta höstlöven och känner sig som världens uslaste, men samtidigt så är det bra för honom han är ju social och tycker att vara hemma med bara mamma hela veckorna är såååå tråkigt... nu blir tiden vi har mycket bättre, jag kan ju verkligen ängna mig åt honom och inte åt tvätt och sånt (söka jobb typ) då han är hemma, eftersom det bvlir gjort då han är sina timmar på dagis

sen väntar jag med spänning på mina ecoballs... 3 bollar 1000 tvättar inga kemikalier bara joniseratsyre 85% billigare för oss och 100% bättre för miljön... tycker vissa saker ändå inte går bort med super ultra ren tvättmedel känt märke wow wow ändå så nu ett slag för miljön... jag återkommer om resultatet....

Inga kommentarer: