fredag 29 maj 2009

tröttskruttan

nu har ju tröttskruttan sovit nästan (utom då hon åt, och då knäpps det inga kort) hela tiden sedan vi fick på oss den fina rosa koftan med tillhörande mössa och ballerinatossingar, och jag kan ju inte hålla er på halster längre, jag hoppas att ni ser hur fin hon är i det ändå :-)

och designern är redan välkännd då vi var in på parfymshopen var det en kvinna där som tittade länge ner i vagnen... och frågade sedan 'är det inte Marieanne som har stickat det där?' jo sa jag då sa hon, får jag se tossorna oxå ;-) men dom hade lillstumpan sparkat av sig under filten, dom är lite stora än... men ack så söta!

ja nu är det tjejkväll här igen, Elvis är hos farfar coh farmor, han stormtrivs där och visst är det skönt att bara få vara hemma och ta det lugnt med Lucia, men det var svårt och lämna idag, saknar min fina lilla kille... och min stora kille för den delen med som tog steget ut i den internationella musikvärlden igår, rockade gjorde gänget för amerikanare, britter och skandinaver på 6:e våningen nere i storstan' är så stolt!

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Hon kanske får ordna sig en affär och sälja stickade barnkläder, verkligen fint set.