tisdag 23 juni 2009

beroende?

vaknade i söndag med ont i halsen... ingen sväng i måga då... igår känndes det nästan bra för att nu på morgonen vara tillbaka i sällskap av lite nästäppa och snor...... så det blir nog ingen sprigning i kväll heller...

och nu till beroendet... det kliar i benen (och det är inte myggbetten) jag vill ut och svettas... gjorde ett försök i solen nu på fm men inte samma svett... vill springa... jag skulle ju börja med 3,5 km nu efter midsommar dessutom, så laddad! och sen ont i halsen och snorig hallå? det är ju mitt i sommaren!!

hummm min plan var ju egentligen att börja springa till hösten och köra promenader under sommaren så länge jag helammar Lucia, men det var ju så himla kul och det gick ju så bra, jag sprang ju 2,5 på andra försöket, och jag har ju mjölk så det står härliga till i alla fall så hon växer och blir supermätt! shit shit shit... måste vara frisk tills på torsdag då är det dax igen... hoppas hoppas hoppas jag! jag erkänner jag är beroende... av vilket ämne kommer jag inte ihåg.. endorfin... adrenalin vad det nu än är som kommer igång då man springer :-)

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Nu börjar du låta så nyttig, så man nästan skäms själv...