tisdag 16 juni 2009

här lär vi oss något nytt varje dag




gripa tag.... smaka...
det började Lucia med igår och nu är det öva grip och smak sova äta öva grip och smak sova äta som gäller... hon kan inte riktigt välja vad hon griper tag i så det blir lite första bästa principen, men den här gången var jag snäll och hjälpte till med en bitring, filten började bli lite dregglig ;-) och Sörens svans låg oroväckande nära...
ikväll blir det Måga igen, skönt!! har fått sällis av Cattis, kul att du hänger på :-) har nått ett till mål på min gånertillnormalviktefterallagraviditeter-plan! så jag var och köpte 6 härliga magasin med rätt kvinnlig inriktning, ecoqueen, mama, Cattis och co, nån inredning och så hon som bakar på tv'n och amelia så nu ska jag gå coh slöbläddra lite i solen medan lillgumman vilar sig tills nästa träningspass ;-)

4 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Säger till när jag själv fått upp flåset för att orka följa med och springa.
Har börjat med raska promenader där, ännu raskare blir de nog om en björn visar sig ;)

mama sa...

antar att du har hunden med... det är då björnen kommer... om han är sugen på lite snacks ;-) he he eh ja nä skämt å sido kul att vi kanske blir flera... som den där libress (??) reklamen he he vi kör tis tors sön...

Anonym sa...

tack..
nej jag har inte gått nån kurs..
http://frumaddis.blogg.se

Cattis sa...

På torsdag ska jag inte gå vilse ;) *fniss*

Kramis!