tisdag 4 augusti 2009

blåbär

ja nu sitter jag här och rapar blåbärsgröt, fy satan vad mumsigt och nyttigt det är känner hur jag blir yngre av alla antioxidanter... jag å Cattis var ute idag och plockade bär.... till nästa gång ska vi ha med oss myggstift och vatten... nybörjare... nybörjare var inte dom vi träffade på i skogen en hord burmeser säkert 10-15 st med hinkarna full med blåbär, men det var skiiit mysche' bär så det räckte till oss alla... har rensat och fryst in... men vill ha mer!! nån som hänger på?

2 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Ja men just ja, de innehåller ju dom där nyttiga antioxidanterna.
Vi har oss en bunkrat upp vi med. Blåbärspaj helgen som var och jag undrar om man inte kan göra någon kaka också på en gång, nu när det sägs att de är så nyttiga ;)

Cattis sa...

hihi...har inte hunnit rensa mina, får nog göra det imorgon! Kolla i bloggen min förresten! Den är uppdaterat med lite foton från namncermonin!

Kramis!