tisdag 18 augusti 2009

shoping


den här fina overallen ska Elvis ha i vinter! vi provade den på Kappahl för att vara säker på rätt storlek, en 104 blev det... fasiken vad dom växer!!
själv köpte jag min efterlängtade röda regnrock, det blev ju så att jag hade råd med det då mormor finansierade Elvis overall!!
första gången jag även fick bär Elvis ut från en affär, vi var på 'lekstugan' och där blev elvis helt galen i en trampbil, så när han inte fick köra ut den på parkeringen och jag hämtade in honom för 5:e gången så slängde han sig på golvet och skrek... då var det bara in i bilen och hem, han somnade innan vi kommit ut ur hudik....
Lucia, tjej som hon är så bara älskar att gå i affärer, hon ligger/sitter i vagnen och bara tittar på alla fina kläder i alla härliga färger som åker förbi, lite mat sen är hon nöjd, nu kan hon nästan vända tillbaka från magläge till rygg så snart är det full rulle då hon kan rulla runt runt runt

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Hehe. Låter som att det kan gå vilt till på G´s kalas.
Han får nämligen en trampbil(traktormodell) av "Mormor&morfar"...