torsdag 6 augusti 2009

Nettans stuga!

Elvis fadder och min äldsta vän Jeanette är ju hemma från England och hälsar på så då har vi haft turen att få tillbringa de två senaste underbara dagarna i deras stuga, Nettans syskonbarn Tim, eller Pim som Elvis säger, har oxå varit där och idag var det mörtfiske med håv som grabbarna ängnade stor del av dagen åt...


Nettan och Elvis sitter och eftermiddagsfikar lite...

och en nybadad jag tog mig oxå en fika med Lucia i knä...
det ska ju bli fint i morgon med så jag har skamset bjudit dit oss i morgon med, mot utbyte av lunch :-) men jag hoppas dom upplever oss lika lättsamma och trevliga att umgås med som vi upplever dom...
ikväll blev det lite blåbärsplock och när jag kom hem vid nio stod stefan coh stampa i dörren, brderna nilsson hade kommit hem så nu är det raj raj hos G... skönt så fick jag lite tid till en bloggrunda och lite ikea surf :-) expeditbokhyllan kommer på onsdag hihi...


Inga kommentarer: