söndag 5 oktober 2008

här händer det grejer

jag har gjort en massa kort, var ju på inspirationskväll på rena rama i torsdags, å fick med mig massa nytt å fint hem..., men kan av diverse anledningar inte vissa upp korten ännu, jag tycker det ska vara lite som en kul överaskning när personerna som fyller år, eller ska ha barn eller vad det nu må vara ska få kortet inte ha sett det på internet en månad innan... det blir tråkigt, hemligt ska det vara.... men pysslats har det!

vidare så duggar jobben tätt, hur mysko som helst, först nada sen plenty, ska vikariera på öjeskolan på onsdag å finnas till hands under terminen, skulle ha kört igång en kille på miroi på måndag men inte hört nåt ännu... men jag ska nog få plats med honom oxå mellan öje och frizzann, japp äntligen har ju inte varit iväg sen i mitten av april eller var det mars? hur som helst behöver mitt hår en make over och på torsdag kl 09:00 ska det ske... blir väl ingen större förändring ändå... bara mindre utväxt och slitage så är jag nöjd...

är nu i vecka 15 och mår bra i graviditeten, lite så trött längre, är extremt känslig för illa luktande dofter, och bara måste ha apelsiner, clementiner, apelsinmarmelad apelsifestis... jag som itne gillar apelsin i första hand annars... värre nu än med Elvis, undrar om jag kommer att leva på kalaspuffar och fil den här julen som den jag väntade elvis, skiljer ju bara 10 dagar... å två år då ;-) lite prestation den här gången äver att faktiskt gå upp i vikt och få större mage... vem kunde tro att en kvinna skulle kunna längta efter det...nä nu ska vi iväg på födelsedagskalas...

Inga kommentarer: