fredag 10 oktober 2008

kina

japp då har vi haft en mysig fredags lunch på kina, Elvis ville prompt ha soya... flaskan såg väl rolig ut kan jag tänka, så han fick en skvätt på sitt räkchips sen var det kört, ti ti ti, ja han ville ha lite till... har han inga smaklökar? för någon dag sedan slevade han i sig senap som bara den, å vad sköljde han ner soyaräkchipsen med... jo LOKA naturligtvis... sen avslutade han det hela med pizzasallad och vitlöksdressing... tror ni han luktar gott nu??

och ja mina vänner onsdag är det ny tid för håret att kortas och färgas... men först ska jag väg till barnmorskan på måndag för att försöka lyssna på bäbis, det är inte säket att man hör ngt så här tidigt men ska försöka så jag kan sova lite bättre om nätterna... går ju inte upp i vikt... snarare ner, utan att må illa men kanske det är promenadera...måste anta bullinbjudan snart av Barbaskön... om vikten sa barnmorskan men det är väl bara å vara glad för... ja jo visst... men med Elvis hade jag lagt på mig en 7 kilo vid det här laget... dvs ungefär så mkt som jag väger nu, började ju på lite högre vikt den här gången... så kanske bäbis tar hänsyn till detta och äter lite på mamma :-) vem vet... men bara att veta att jag ska dit på måndag gör att det känns lite lugnare...

ha en trevlig helg å tack för att ni lyssar

Inga kommentarer: