torsdag 16 oktober 2008

ingen bvc

de ringde aldrig upp från bvc, trots att jag tydligen uttryckt min oro, så jag är lite sur på dem om de inte tog oron på allvar... men de är ju inte kända för att ha superkoll heller där uppe, ibland har de ju missat att folk ska hinna börja föräldragrupp ca 6 veckor före nedkomst så de får börja samma vecka de ska ha barn... tur om man går över... men det gör ingenting längre för oron minskades drastiskt då det kom en lite puff innefrån magen, en sådan som säger: här är jag, hur är läget? å det var inte tarmarna som snackade den här gången... skönt att äntligen höra nåt från bäbis, har fått några puffar till efter första, så nu känns allt som det ska...

i morgon blir det ny frilla... vågar jag kommer resultatet läggas ut här inom kort....

2 kommentarer:

Helene sa...

Fuskigt, jag har inte känt av nånting alls, så jag vill också lyssna på hjärtljud när vi ska på mvc nästa vecka.
Hängselbyxor är liksom så 80-tal... Lite för gulligt helt enkelt. Vart hittade du dina svarta mjukbrallor??

Helene sa...

Åh va mumsigt med GK's!! Kan tänka mig att du sitter och dreglar över efterrätterna redan, det skulle jag ha gjort!
Men vadå, får man inte käka råa ägg? Det har jag missat helt, jag har verkligen ingen koll längre.