tisdag 7 oktober 2008

ingen klippning

men däremot jobb... har fått flyttat fram frissan tills nästa vecka, ska ut och vikariera...igen japp på en vecka och en dag har jag fått förfrågningar från 5 olika skolor, varav 4 har jag kunnat tacka ja till, så med lite pusslande så kanske det blir så mkt jobb att jag har råd att köpa egna julklappar, en överaskning för stefan som inte behöver stå för hela kalaset själv som han annars gör varje månad...

Sterfan och jag börjar äntligen få in en lite rutin att efter maten ta en promenad, så nu ska vi ut och gå, vilket stefan HATAR men snäll som han är så följer han med och vallar gravida flickvännen och Elvis i vagnen, inte mycket till motion, men skönt att komma ut å röra på sig och få lite friskluft, sen har man ju fått in en bra vana och avsatt tid för fysisk aktivitet som kan bytas ut mot mer tuffare träning om man känner för eller ja eller kan det... så länge jag är gravid så tänker jag inte övergöra nånting, promenader och simmning räcker gott... så på med promenaddojorna stefan ropar...

2 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Ni kan ju alltid promenera förbi här, finns fikabröd ;)

Helene sa...

Tack tack!! ;) Har du hunnit boka ny klipptid ännu el är du fullbokad?