måndag 30 november 2009

bikini






en liten trevlig tur till åland blev det som sagt i helgen, med Birka paradise, så igår lag vi i bikini (ja jag och maria i alla fall) och solade och lyssnade på vågskvalpet, pojkarna testade solstolarna redan på terminalen... när maria och jag satt i kön... men det var vi som hade jack som sällskap :-) soluppgång över ålandshav i går morse trevligt uppvaknande! årets första... men inte sista julbord blev det oxå ute till havs... fy fasiken va gött, min favvo på alla julbord är press/rull sylta galet gott få endast ätas i december men jag fuskade nån dag innan nu... sssssssshy!

3 kommentarer:

Pappa - Stefan sa...

Jaa, jäklar vad trevligt vi hade det. Det här måste vi bara göra om... snart!

Cattis sa...

Hahahaha..har grabbarna tuggtobak i munnen...fniss.. ;)
Det låter och ser ut som ni haft det jätteskoj iallafall! =)

Kramis!

Du, minns du jullayouten jag gjorde när du och Lotten var här och scrappade? Jag vann ett presentkort på 150 kr att handla för i den butiken med den layouten! =) Kul!

mama sa...

va kul grattis cattis!! jag vet inte vad som håller på med kanske fått nåt mellan tänderna båda två :-) ja kul hade vi

kommer å hämtar tidningarna nån da'

kram