torsdag 26 november 2009

pust


länge sedan jag skrivit något men jag har adventsstädat hela veckan! he he närå inte riktigt men några fler mysljus och röda prylar finns det här hemma nu, Elvis å jag var i skogen och plockade lite granris och lingonris till våran adventsljustacke... sen pyntade vi lite tillsammans, tänkte att om han får vara med så blir det mindre spännande och kanske mer värdefullt så att han inte demolerar den till småbitar som så mycket annat här hemma på sistatiden... utforskar lustan finns det ingen hejd på nämligen... hummm vad händer om... jag stoppar in en smörgås i cd'n, en hel rulle i toan och spolar.... hur smakar det som ligger i slasken? vad händer om jag har i en näve salt i gröten... aha... tål datorn vatten.... där var jag snabb så det fick han inte reda på lilleman :-)


ha en go helg nu första advent å tänk på Jesus oxå he he nä vi firar att ljuset snart återvänder, det har vi nedräkning till, det och skinkan :-)


klem

Inga kommentarer: