torsdag 8 maj 2008

hockey



när det är hockey på tv:n och Elvis sover hinner man en hel del, har tänkt scrapa dessa bilder länge, ja två är ju från halloween... sen är det när Elvis fick sina första tänder och dom börjat synas säg i januari nån gång... jag har ingen aning vad jag använt för material, jag köper det som är fint, spar på det jag får och sen använder jag bara det som jag är på humör för, men om någon vill lära mig alla pappersmärken så är ni välkomna



idag ska vi på öppna förskolan och äta lunch med en massa andra mammor och barn, ska bli mysigt, men jag är lite nervös ändå bland folk, många visste ju om att vi skulle ha en till men hur fort har ryktet spridit sig att vi förlorade det barnet, det skulle bli så krångligt om någon frågade i vilken vecka man var eller så, och så ska man förklara att vi inte väntar barn längre... snacka om att lägga sordi på stämmingen, jag vill inte att andra ska känna sig dumma... men det är ju så det oftast känns, men jag tycker inte det... hur ska man kunna veta... och en del säger inget ok det med... men ibland vet jag inte om de vet och om de sitter och trycker och inte törs säga något... jag vill ju inte känna att jag blir ett problem för någon bara för det som hänt det är som det är att andra ska sitta och skruva på sig i min närhet och inte veta vad de ska säga... herre gud så inveklat det blev nu men ibland är det sånna vibbar runt omkring mig nu... jag hoppas att det gått över om ett tag... så jag törs visa mig ute bland folk utan att ha fjärilar i magen och känna mig i vägen...

det ska bli sommar idag har dom sagt på nyheterna... fram med shortsen...

2 kommentarer:

Christine sa...

Så sööta!! =) =)
Scrapträff nån dag månne??? ;)

Cattis sa...

Kul att du har börjat lägga ut lite bilder och alster på det du gör! Och visa dina målningar som någon annan skrev!!! Du är såå duktig!

Kramis!