fredag 2 maj 2008

nog

jag har funderat på varför jag kännt mig så konstigt hungrig och varm senaste dagarna och idag kom svaret, mjölken har runnit till, jag trodde faktiskt att det inte skulle bli så eftersom jag bara var halvägs in i graviditeten men det skiter tydligen kroppen i har det kommmit ut ett barn måste ju det ha mat, vad kroppen inte uppfattat var att vårat barn inte behövde någon mat, så här går jag med läkande bröst och känner att snart får det vara nog...

annars har dagen varit bra jag vågade mig ut på 'stan', men jag hade iof stefan elvis och svärpäronen som skydd/sällskap, mycket tacksamt, även ekonomiskt Elvis fick både kläder och gossedjur av farmor och farfar som sen bjöd på mat, känndes nästan som en helt vanlig dag...

det är så skönt att bara ta dagarna som dom kommer...

1 kommentar:

Christine sa...

Det är ju så underbart med människor som bara ÄR!!! =)

Kramen!