onsdag 28 maj 2008

kom ihåg titel

det har jag tydligen inte gjort på ett tag, i morgon är det mamma lunch, fast jag tror det hette 07 lunch från början, vi som hade 07:or fast nu kommer det ju 08 oxå... men det är trots allt flest mammor, en och ja inte så många fler pappor har visat sig... åt gången i alla fall så med all respekt, i morgon är det mammalunch, sista torsdagen varje månad, bara å komma, kl 11:30 å framåt på märtas... super trevligt, tusen tack liselott markusson som drog igång hela grejen...

annars har veckan varit underbar varmt och solig, jord under naglarna, trevliga promenader och fika stunder, samt att Elvis hade sönder två muggar på Wallins för 298:- som vi slapp betala för... nya ägarna är toppen!! bara säga tusen tusen tack...

ikväll är det den enda serie jag följer för tillfället LOST, har bara missat ett avsnitt, då vi var på BB med Elvis, så jag tycker alltså den är så bra!! nu ska jag gå och ladda

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

På Wallins måste vi gå flera gånger. Tänka sig vilken service att till och med få låna hem, frågan är ju då i vad för skick det kommer tillbaba i ;)