söndag 11 maj 2008

soligt

underbar sommar värme, jordgubbsplantorna har kommit i jorden, Elvis gillar att vattna, som ni kan se. Vän på besök från sthlm, barnvakt på lördag och en äventyrlig kväll, från början skulle vi sitta hemma och dricka lite vin och prata, men det slutade med att jag kom hem kl 4 på morgonen efter att ha 'våldsgästat' en 30 års fest på palatset, lite som förr i tiden känndes det som...

ibland händer det saker som får mig att verkligen känna hur tacksam jag är för det jag faktiskt har ibland är det svårt att backa och ta den distan som behövs för att se det, men igår fick jag en flash om hur livet kan te sig för andra och jag är så glad för att det inte är så jag har det

om en grupp människor skulle träffas och lägga sina problem eller svårigheter i en hög och sedan fick man välja vilket problem man skulle vilja ha så tror jag att de allra allra flesta skulle ta med sig det som de kom med...

hur som helst veckan ser ljus ut... mycket roliga aktiviteter... och jag kanske kan lägga upp lite bilder på det jag målat...

1 kommentar:

Christine sa...

Ja.. så kanske det är!!
Tack för dina kloka ord!
Dom ska jag bära med mig =)

Kram!