söndag 16 november 2008

hipp hipp hurra!!

tänk att stefan fick rätt, han sa redan i våras att det skulle komma en bäbis på hans födelsedag!! (då vi fick reda på att det vakandes bäbis) och det gjorde det, i natt blev Elvis kompis Elsa storasyster!! Alice heter lillasyster!! Vi hälsar Alice hjärtligt välkommen!! och hoppas allt gått bra för mamma och pappa och att dom fick fika efter denna gång!!

Det roligaste är att jag senast såg mamman igår halv sex på kvällen och strax före halv tre i natt tittade bäbisen ut!! märkligt på nåt sätt... vem kunde ana...

längtar till att få höra hur det hela flöt på sen vi sa hej då igår... och att träffa lilla nya underverket! fasiken va sjukt men nu längtar jag verkligen till min egen förlossning, 20 veckor kvar typ att njuta av graviditeten men om jag tänker på hur himla mysigt dom har det nu så åååh får det bli april snart ;-)

kramelikram

1 kommentar:

Helene sa...

Bara julklappar till barnen i år tänkte jag, det är ju dom julklapparna som är roliga att köpa! Bara känslan av julskyltad leksaksaffär, mmmmm!