onsdag 19 november 2008

sjukahuset


jag fick frågan om det var vi som var sjukhuset, och vid närmare eftertanke så ja det verkar så. Den senaste dryga 4 veckorna har sett ur, jag förkyld, jag, stefan, elvis magsjuka, elvis scharlaknsfeber, elvis förkyld, jag ont i halsen, elvis feber av okänd härkomst (tänder?), stefan halsfluss. De senaste 3 veckorna har 2 ur familjen blivit beordrade pencilin (om man ser de senaste 3 månadena så ingår även jag, harpesten i september behövde oxå antibiotika) tja vi undrar vad som händer härnäst... finns magsjuka i närheten, kanske en omgång till av det? eller kanske lite mera harpest, nån jäkla mygga ska det väl finnas kvar? nä tack det vore skönt att vara frisk resten av året det är ju inte så lång tid kvar så man kanske kan hoppas... eller då kanske man hoppas på för mycket, det återstår och se...

Inga kommentarer: