torsdag 18 december 2008

pust!

nu jäklar är det jullov har satt de sista betygen mailat in det sista till chefen skrivit på sista lönerapporten för i år... och nog är det så att ögonen går lite i kors på mig när jag sitter här framför datorn nu....zzzzzzzz oj då nickade visst till, ja så känns det.

nu ska jag skala potatis och göra köttfärslimpa hade jag tänkt, men va fan pizza är gott det med, det är ju inga bantar tider direkt den här tiden på året...

så nu har jag lagt köttfärsen i frysen :-)

ska gå och hämta Elvis och Stefan och pizza... ;-)

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Helt rätt tänkt.
Gör inte som jag bär du ringer och beställer, försöka beställa Rio grande special i gamla stan...
Kom på mig själv att det kanske var fel nummer när han snäste att de inte hade den pizzan, men god var den :)