fredag 5 december 2008

speed

vilken fart den här veckan har gått i, från början skulle jag knappt jobba alls för 2 av mina 3 fasta lektioner var inställda pga friluftsdagar och studiebesök, så jag tog på mig att vara en dag på Elvis dagis eftersom vi har föräldrakop. det var såååå himla kul!! att få se vad han gör hela dagarna och att få träffa och lära känna de andra barnen lite oxå. men sen började personalarna och rektorerna ringa så jag har jobbat hela veckan, först dagis, sen 2 dagar på vintergatan, och igår och idag på öjeskolan, samt min vanliga tisdagslektion och lärarmöte så denna vecka har jag kommit upp i heltid, inte illa!! sen att hålla reda och isär alla elever och kollegor har hittils gått bra bara blandat ihop 2 st ;-)

när jag slutar vid halv 3 idag ska jag åka och inspektera barbasköns vardagsrum, är så nyfiken!! bara jag inte blir sugen på att göra om nåt rum själv!! det fattas ju bara det med all annan bäbis noja, nu har jag i alla fall gett upp hoppet om en fin parket i matrummet, den får väl bli fläckig och ful, det kallas patina eller hur var det, det är ju vår familjs historia ;-) allt går att se från den ljusa sidan, om man vill... efter ett tag... typ...

2 kommentarer:

Christine sa...

Oisch, det låter lite jobbigt att vara på såå många olika ställen, men omväxlande ;) Tur att du bara blandade ihop två st.. *fniss*

Semester & Mat sa...

Det var det som var meningen ;)