fredag 16 oktober 2009

date i kväll

Stefan och jag ska på gk's, gäller att passa på innan dom stänger buuuuhuuu snyft snyft gillar verkligen maten, drinkarna och atomsfären där... skönt att få komma iväg bara vi 2 och gulla lite hoppas vi orkar hålla oss vakna till efterrätten bara för i morse var det morgonpigga barn här... vid 5 snåret börjades dagen, mycket jobbigare nu då det är mörkt att vara vaken så länge innan det blir ljust å värre blir det men snart kommer snön och julen då tindrar jag med ögonen love christmas lyssnade på julsånger igår och längtade efter glögg... mmmmm

ha en fin helg sol i morgon!

4 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Kan bara hålla med om orden om GK.

Hoppas ni haft det trevligt ikväll!

Anonym sa...

Låter mysigt, det är ni ni värda. Var in på Hannas och hämtade kläderna i dag. De har fått in en så fin blommig kjol som skulle passa dig. Men den finns bara upp till large. Jag måsta prova den, trotts att jag hade Felicia med mig för att se om du skulle kunna ha den. Tror att den är för liten tyvärr :(

Ha det så bra, kram Maria.

Stefan sa...

Tack för igår kväll gumman! Visst hade vi det trevligt?! God mat, dryck och inga barn att passa. Puss. /Stefan

mama sa...

ja det var supermusigt igår :-)

å kjol är inte riktigt min grej har jag upptäckt, gav bort jeanskjolen jag köpte i sommras oanvänd :-( har hellre klänning eftersom jag har så kort överkropp och spindelben...

undrar om man hinner en gkkväll till till innan dom stänger?