tisdag 13 oktober 2009

starke adolf


lite träningsvärk har jag nog allt.... skööööönt! det var så kul att pace:a i går, premiär på gymmet, sist när jag var där var i början av Elvis graviditet sedan har jag varit en bäbisbehållare med foglossningar men nu så är det dax att ta hand om kroppen lite igen, vill ju vara en stark och glad morsa som orkar hålla tempot med sina barn, och när det är så kul att träna som på pace så är det verkligen lätt att ta sig iväg... dryga 40 min cirkelträning samt lite löpband och liknande som upp/nervärmning, jag kommer vara där 3 gånger i veckan minst! intresserad av att hänga med? någon?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Hör gärna av dig när du ska dit nästa gång, har ett kort som jag har kvar några månader på, men vill ej gå dit själv.
Hoppas allt är bra
Kram Magdalena

Helene sa...

Jag vill hänga med!!! Kan va lite svårt att få tiden att räcka till pendlingen men annars... :)
Köpte nytt träningskort igår, det behövs byggas rygg och axlar här med!

mama sa...

magdalena: vi kan väl ses där på torsdag strax efter 4 är jag inte där så kommer jag snart :-)

mama sa...

helene :
ja dom blir ju inte lättare att bära dom små liven

Cattis sa...

Ja jag hänger med så fort jag fått pengar!! =)

Kramis!

Semester & Mat sa...

Vad ska jag skylla på då...
Pengar, skyller jag på. Man blir inte rik på en kommunlön.

Semester & Mat sa...

Inte den bilden jag tänkte på ;)
Mailade dig en beskrivning.