söndag 11 oktober 2009

den där mössan

som skulle vara klar före Lucias 6 månadersdag 2 okt är snaaaaart klar, den är så lång/stor som den ska vara ska bara maskas av men det skulle göras på nåt speciellt sätt så jag ska ta med beskrivningen till smulen på tisdag för där vet jag att det finns minst 2 stickkunniga mammor... så hoppas vi den blir klar under veckan... jobbar ju tvåkvällar och dansar en sen är ju helgerna som de är så det har ju inte varit så mkt sticktid... i alla fall inte för koncetrationsstickning :-) en halsduk kanske jag vågar mig på då barnen är vakna :-) ikväll ska jag iväg och kolla lite gangstar.... älskar deras kläder, verkligen Elvis stil.... Lucia är lite mer me and I he he märkasbarn? äh inte med en mamma som springer runt i hm och gina ,-)

1 kommentar:

Cattis sa...

Kom på! Jag har hämtat ut paketet från stoff och stil! =)