onsdag 2 april 2008

april april

sol igår regn idag som det ska... prövar ny kur på lillen, tänkte att han ska kunna sova hela natten utan välling... hungrig är han egentligen inte men han har lärt sig att med välling är det tryggt att somna om... kan bli mkt välling till hösten då en lillbäbbe väcker han 3 gånger per natt...

så istället för välling ska trygghet i sin egen säng infinna sig och sömnen snart vara tillbaka... i natt tog det dryga timman... han var i sin säng hela tiden... först var jag där och gav kram smekte lite på ryggen talade lungt och säkert... gick ut väntade tills det blev lite klagomål igen... gick dit kram prata de lungt... klagomål... osv tillslut sa jag från andra rummet tryggt lungt och säkert god natt god natt... grinskriket gick från nyvaken var är jag hjälp... ge mig välling... va fan är vällingen.... det är så synd om mig et kommmer ingen välling....det blir nog ingen välling... fan får snog somna utan.... stackars stackars mig... snyft snyft.... zzzzz.....go natt.... två nätter till sedan ska det vara lugna nätter i framtiden.... värt att prova i alla fall...

annars känner jag mig rätt trött och slutkörd, funderar på att göra meditations kursen i helgen men rädd att jag bara somnar... får se vad som händer är det finväder vill jag passa på att vara ute, ska kolla vädret innan jag gestämmer mig.... kanske med sambon oxå... he he

Inga kommentarer: