fredag 25 april 2008

veckan


den här veckan har verkligen flygit iväg... den har varit solig, varm och alldesles underbar, Elvis och jag har lullat på ute på gårn' och stan' träffat massa vänner och släkt och haft det hur gött som helst... Elvis har även fått en sandlåda av morfar... där han ömsom kastar ömsom äter grus och sand...


idag ska vi åka till hudik och göra ultra ljud för att kolla läget med nya bäbisen, så spännande sen blir det shoping ska hämta ny vagn bla sen lite mamma kläder, måste ha nåt annat än mjukbyxor.... jeans älskar jeans... fast jag ska inte köpa första bästa... vi ska ju till sthlm nästa vecka... slantarna ska räcka då oxå ;-) blir väl i vanlig ordning att jag hittar massa till grabben sen blir jag för snål att köpa nåt åt mig själv... pust...

Inga kommentarer: