måndag 28 april 2008

upp och ner

det går lite upp och ner just nu ibland känns det bra och man kan tänka framåt i den nya framtiden en sommar utan mamma kläder och syskonvagnsbestyr... sen går det ner igen, i morse la jag undan de mammakläder jag börjat använda, det var riktigt jobbigt...

ni som messat ringt mejlat, tack, det känns bra att veta att ni finns även om jag inte alltid svarar så vet ni att jag är tacksam för att ni tar kontakt, fråga om det är något var inte rädd för att ni inte vad vad ni ska säga, det vet inte jag heller, ibland vill jag prata om det som hänt ibland längtar jag efter våra vanliga samtal om välling och husköp, det blir vad det blir

nu har stefan varit hemma på fm men ska jobba på em så farmor kommer och tar hand om Elvis, är ju lite bökit då jag inte får lyfta och måste ta det lungt men lika bra att vara försiktig, jag orkar nog inte med några komplikationer just nu känner jag, vi blir hemma i helgen och tar sthlm en annan gång, behöver ju inte köpa mammakläder just nu heller...

en kompis kommer över på em, ska bli skönt att sitta ute och dricka kaffe och prata lite...

3 kommentarer:

von Dyssel sa...

Hej mina vänner!
Jag fick det tragiska beskedet idag och man blir ju chockad.
Jag var på jobbet och kände att tårarna kom så jag gick ut för att få vara för mig själv en lång stund. Jag sörjer med er och jag förstår att det måste vara en fruktansvärd upplevelse att mista sitt barn.
Det är tur att ni två har varandra som ger varandra 100% i alla lägen, så att ni kan ta er igenom det här tillsammans och se en ljusare dag komma.

Ni är i mina tankar!

Er vän Björne Stener

Christine sa...

**Kramar om**

Hör av dig om du vill prata eller bara ut och gå!! Har semester hela veckan!!

Eva sa...

Hej Åsa!
Stefan berättade vad ni fått gå igenom och jag blir så ledsen...
Jag vet inte riktigt vad jag skall säga - vet bara att jag vill säga något. Jag är tacksam för att jag fick läsa vad du skrivit. Ta nu hand om varandra!
Kramar från "bilwebseva"!