torsdag 10 april 2008

bättre

i dag känns det bättre världen är alldelses vit och ren... försöker se det possitiva att det har snöat flera dec första veckan i april... snart ska jag gå på barn klädparty me and i, meandi.se hos en annan mamma ska nog inte handla har redan köpt lite därifrån sen är det en kompis som ska börja sälja ett annat märke... och man är ju inte gjort av pengar...

ser verkligen fram emot nästa fredag då jag får vara vuxen, nyklippt, i goda vuxna vänners lag... de har itne hänt på läääänge... det är så roligt med dom som jag ska ut med, i vissa grupper har jag kännt att kvällen inte blir lika rolig om jag inte hamnar brevid den eller den, men i det här sällskapet kan jag sitta var som helst och få lika roligt hela kvällen.... kul

nyklippt jag tjohooo klipte och slinga i oktoer senast.... men nästa fredag då... undra vad jag ska göra? tor på lite ljusa slingor till sommaren sen eftersom jag jobbar på att få ut luggen och tror mig ha lyckats kan jag nog ha jämn uppklippning runt om.... kanske... beslut eslut.... råd?
har ju inte planerat att klippa mig förrän i sep nästa gång... snål...

Inga kommentarer: