lördag 5 april 2008

äntligen

har inte velat ropa hej förren vi var över bäcken.... men i natt sov grabben hela natten... vaknade till en gång men somnade om helt själv utan att vi sa nånting... underbart underbart räknar med nåt bakslag men vi har gjort de värsta nätterna nu hoppas jag...

sen kan jag meddela att jag sökt jobb... lite kruxigt eftersom vi ska ha barn igen i slutet av sep och jobbet startar i augusti.... så jag tror inte de vill ha mig... börja med och skaffa gravvik istället för ordinarie lärare... nja, men det är en skola som jag mkt väl kan tänka mig att undervisa i... lite å pendla men värt det...

ska ut ikväll och äta med vänner ska bli supertrevligt... kommer inte i så många byxor nu så jag har letat fram de finaste gamla mamma mjukbyxorna tills ikväll med lite tur kan de gå för fin byxor ska ha skjorta till så jag hoppas det blir bra.... väntar tills vi ska till sthlm i slutet av april... de har lite större utbud på mamma kläder där.... men än så länge är det de gamla som gäller, lite mörkt och murrigt eftersom jag var vintergravis sist till sommaren vill man ju ha lite ljusare och tunnare, men några veckor till får jag stå ut i mossgrönt och svart :-) åååh ska kolla in menyn nu på nätet och bli lite sugen...

Inga kommentarer: