måndag 20 april 2009

fel fel fel

blä vad dåligt de känns när jag bara gör fel hela tiden i andras ögon... jag tänkte ju bara att det skulle vara bra... eller roligt... eller nyttigt... eller så... men då är det fel fel fel blääääää och så blir jag ledsen... jag borde ju bli skitförbannad för att jag inte duger då jag försöker göra bra saker!

men nä sån är jag... enklaste frågan (som dom brukar ställa i intervjuer) är för mig; när grät du senast och svaret är alltid.... idag... jag förstår inte att svaret på allt ska vara tårar... inte alltid ledsen men rörd

love is the answer for most of the question in my life.... men det kanske inte går utan tårar?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, nu känner jag att jag måste få protestera!
Jag vet inte vad det handlar om i ditt fall, men man kan inte leva livet genom att försöka göra alla andra nöjda - för det håller inte. Du gör på ditt vis och är det gott nog åt dig så ska det vara det för andra också. Anpassa dig inte för mycket. Gör ditt bästa och om det inte duger enligt andra, så är det deras problem - jag håller på dig!Du ska fokusera på dina barn och inga andra - basta!
kram dagis-Elin

Helene sa...

Håller med föregående talare, ingen annan kan tala om vad som är rätt eller fel i ditt liv. Du är den bästa mamma dina barn kan ha och förmodligen den driftigaste personen i hela socknen. Om andra inte kan inse det så är det deras begränsning och belastning, inte din.
Kramar!