onsdag 1 april 2009

vilken natt!

förruom de sedvanliga kisspausarna å sammandragningarna så har mina tänder börjat spöka och väcka mig oxå... inte undra på då man sovit med öppen mun och snarkat i 3 månader... tänderna tar stryk av muntorrhet! iiiilar och värker i tandköttet....

sen hamnade Elvis i våran säng efter en mardröm å vid halv fyra hade mina killar fått nog av mitt snarkande så jag hamnade nere på soffan.... sen när dom kom ner till frukost gick Elvis omkring och sa 'mamma zzzzzzz' han är bara så gullig då han försöker härma en snarkning han låter mer som sir Väs :-) Stefan är inte lika gullig då han härmas :-(

men snart snart så är den här graviditeten över... gud var jag klagar, kommer säkert sakna den sen.... om det blir konsig i exen så har T blivi lie svår att rycka in man får sanna upp och a i annars blir de som i den här meningen...

hoppas ni blir ordentligt lurade idag ;-) nu ska jag duscha och sen åka iväg och tigga lie kaffe hos C.... jääääsp!

11 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Det verkar väl ändå vara du som sovit bäst i huset ;)

mama sa...

ha ha ja fakiskt så sov jag nästintill oavbrutet från kvart i 4 ill strax före sju då dom kom ner, vände mig en gång bara och kunde somna om direk!! kanske ska forsätta sova på soffan :-)

nu kommer jag snart var tvungen och ikea surfa lite, mor och far är där idag... allid nå de kan handla hem :-)

Cattis sa...

Hejjar på dig nu!! Och skickar stoooor Kram!

Kramar i massor!

Cattis sa...

Väntar och väntar.... ;) Och tänker på dig just nu!

Såååå spännande!! näää..måste försöka jobba igen!

Kraam!

Cattis sa...

Åååhhh, äntligen!! Stort Grattis!! Till er söta tjej, Lucia! Längtar efter att få snusa lite bäbis! ♥

Grattiskramar i massor!!

Christine sa...

Grattis!!!! ♥

Lena Ö sa...

Grattis grattis till lilla tjejen Lucia!! :-)

Anonym sa...

Stora grattis kramar från mig, hoppas ni alla mår bra!
/dagis-Elin

Carolina sa...

Grattis till tjejen.

Hopas att allt gått bra.
Kram

snöstjärna sa...

Grattis till en liten Lucia! Snooos! Kram

Helene sa...

Stoooort grattis och välkommen Lucia!! Vi ser fram emot att få lära känna dig! :)
Kramar från Bandhagen!