måndag 6 april 2009

hormoner

idag har det varit den dagen efter förlossningen då man kan brista i gråt för att det inte är blommor på toapappret eller andra helt ologiska orsaker... då passade jag på att gå till tandläkaren, har ju haft ont en längre tid men som gravid finns det inte mkt man får göra hos tandläkaren...

ja så skulle Lucia och jag iväg min mamma väntade nere på kliniken för att titta till lillsessan medan jag låg och gapa... så passar inte bilbarnstolen i basen...panik... basen sitter jätte löst då jag väl fått fast den... kan inte åka så...tårar... 4 minuter kvar tills jag ska in och gapa.... och så hormonerna... jag tar bilen med tårarna ner för kinderna och order till stefan att ringa babyproffsen att dom kan ta sig i... sen tycker jag att han ska springa ner med Lucia till tandkliniken, vilket han gör...och morfar som just kommit förbi fick lov att passa Elvis...

åh gud vad hormoner kan ställa till det.... för hur gick det... jo Lucia sov hela tiden (naturligtvis) stefan ringde inte babyproffsen och bad dom ta sig i... (lyckligtvis) åh jag åker förmodligen på en rotfyllning... (rätt åt mig)

nu väntar jag på att bedövningen ska släppa så jag får äta min kära sambos supergoda köttfärsås.... mmmmm

Inga kommentarer: