lördag 18 april 2009

rött med spets åt mamma

ja jag kunde ju inte låta bli, gillar ju det här odd molly inspirerade korsstyngshistorierna, den här gick på 300:- överkommligt för min plånbok, inte som originalet då får man lägga till en nolla nästan...

det fanns en till som var lite snyggare lite mer odd oxå röd med spets men även lite mer genomskinlig... så nej... fast det tog emot... jag handlar hellre på hanna's sida än christinas... har svårt att inse att man närmar sig medelåldern... men jag kämpar emot... även fast jag köpte den som var på christina sidan... mindre genomskinlig... och 100 kr billigare...
hjälp jag är en TANT!! fast den här var mer urringad... å nej verkligen tant varning! suck men jag tycker den var fin på mig och det är ju det viktigaste, samt att jag slipper se en 17 åring gå omkring och se supersnygg ut i samma plagg... nu är det bara 67 åringar som glider omkring i lika outfit som jag...

snacka om att lägga värderingar i en stackars blus... -blus vilket tantig ord... -ge dig.... shit nu pratar jag med mig själv på bloggen oxå... å högt dessutom... knas... ja men det kändes viktigt för det är typ det första plagget jag köpt som inte varit mamma kläder på 3 år!

hursomhelst ha en underbar solig och skön helg!

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Snygg.
Skrev om dig nyss i min blogg ;)