lördag 11 april 2009

påskmys!

här myser barnen på i soffan... Elvis ska ha ssskla (choklad) å apa (tablettask, första var en zoo ask där av 'apa') igår var vi på påskmiddag hos morfar med mormor och idag ska vi till HSB (farmor och farfar) på påskmiddag med en av Stefans systrar med familj... å allt detta middagande och godisätade under påsken å jag som har så dålig diciplin... jag har ju precis tappat 10kg ska jag redan börja gå upp efter bara en vecka?? nä tack! nu är det slut på godiset... förutom ssskla!

Lucia har börjat vara lite mer vaken, kul så vi får se hennes vackra ögon, babygymmet har vi 'monterat' upp igen men det är mest Elvis som ska leka tunnel i det, lite svårt att ha henne där då samtidig för han bara kryper rakt över henne igenom sin tunnel... syskon hi hi hi bara såååå kul!!!

nä nu sover båda barnen så jag ska passa på jag med... GLAD PÅSK!!

4 kommentarer:

Ikke sa...

Vilka sötingar du har =) jag tror minsann jag har hittat Filippas blivande ;), Glad påsk på er.

Helene sa...

Söt-ungar! Det behövs ju inget påskgodis, man får ju tandvärk bara av att titta på de där två! ;)

Semester & Mat sa...

Efter påsk så vi va?
Du får nog skaffa skärp till byxorna om du ska tappa vikt i den där farten ;)

mama sa...

ja dom kan vara söta då dom inte sover oxå... ibland :-)

caroline: men det finns ju å ta av oxå så jo det ska vi efter påsk :-)