torsdag 16 april 2009

titta det snöar

titta det snöar allting så vitt vitt vitt... jag som tänkte gå till läckö idag och kanske köpa några fina blommor att ha på bron... väntar nog ett tag med det

jag är så shopingsugen, kläder åt mig, jag behöver mindre storlekar... eller det står 'mamma' på mesta i min garderob... kläder åt Lucia, det är ju så roligt med tjejkläder ½ Elvis garderob är neutral nog att ärva men det blåa med traktorer på vill jag byta ut mot sött, rött och spets ;-) sedan har Elvis dragi iväg en bit på längden igen så nu viker vi ner byxorna men tröjorna börjar bli lite väl korta... undrar om vi ska ta en dag i hudik snart, det damp ner massa 25% are och kataloger från några klädbutiker idag... de gjorde inte suget mindre....

men vi bytte däck igår...smart... så snön får väl smälta först innan vi ger oss iväg :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Visst är det kul att krympa ur kläderna.
Jag blev också sugen på Hudik då jag läste alla kataloger som kom i dag. Såg tex så söta mammelucker från KappAhl. Måste bara ha dom.Jag som letade överallt efter sånna i fjol. Till Felicia alltså, inte till mig :-). kanske jag kan skicka efter ett par sånna med er om ni sak iväg? Vi var till Hudik i lördags, och så länge inte Clas ohlson har öppnat så får jag inte med mig Leif så snart igen.

Kram Maria