tisdag 31 mars 2009

detta har hänt...

Igår var vi på 2 årskoll med Elvis å grabben växer på sig, 14,5 kg och 90,5 cm det känndes om igår som han var 52 cm och vägde 3360g, fast å andrasidan när man ser en sån 'nyfödding' så kan jag då inte förstå att min storkille nånsin varit sååå liten....

idag är jag hemma själv och det har börjat smyga sig på igen det där knäppa städ dillet, har på förmiddagen avverkat 'städskrubben' ett sånt där ställe som man egentligen inte behöver städa, speciellt inte höggravid... men men....

nu ska jag sätta mig ute i den härliga vår solen och se snön smälta....

å varför går LOST så sent?? måste alltid spela in och titta dan efter den här omgången... det är en av de få serier som vi följer här hemma .. vi har missat ett avsnitt, då låg vi på BB med Elvis :-) ska vi missa ett avsnitt snart igen :-)

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Nä det är ju otroligt små när de är "små", det såg jag ju i lördags.
Vi får väl se om det blir någon bytardag för din del ;)