söndag 15 mars 2009

Söndag

vilket underbart väder!! har suttit ute på sparken en sväng med Elvis, sen kom farmor och farfar och tog med honom på en tur till några av Elvis kusiner, så då passade jag på att laga lunch och duscha i lungn och ro, nu ska jag lägga mig och vila tills de kommer tillbaka för lite lunch...trött...

för i natt vaknade jag 2-3 gånger varje klockslag från det jag somande vid nio tills vi vaknade vi halv sex... det beror på 4 saker 1. det moler på och gör ont i nedre delen av magen... vad kan det vara... det håller sig på samma smärtnivå så bäbis än är inte att hoppas på....? (åh rim) 2. kissnödig är bara förnamnet 3. bäbis tränade kampsport hela natten 4. mardrömmar... om att någon står på balkongen utanför och tittar in... med järnrör...

jo att farmor och farfar varit här så mkt i helgen beror på att dom har hantverkare hemma bara så att någon inte blir avensjuk på all uppassning ;-) men de går ju förbi er på vägen hem nu snart så de kanske kan ta hunden på promenad eller tvätta mattor eller nåt :-)

ha en skööööön söndag!

3 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Var du verkligen upp och kollade balkongen inatt, så att ingen stod där med ett järnrör ;)

Helene sa...

Det hör man ju på din beskrivning att det snart är på gång! Jag börjar tro att du kommer få fira 2 födelsedagar samtidigt, det kan inte bli långt mellan Elvis och lillsnutten!

mama sa...

caroline: är du galen jag låg blixtstilla i sängen, utifall... men sen måste jag kissa...

tuss: ja kommer inte bäbis den här veckan ska jag från och med söndag sitta blixtstilla tills Elvis har fyllt år ;-)