lördag 14 mars 2009

jodå

bulle och jos gick i samt hela vällingflaskan då vi kom hem, stackarn höll på att somna i vagnen på vägen hem (det tar 5 min) då det blev ingen vanlig lunch annat än välling då... farmor och farfar sitter ute och myser i solen och jag har däckat i soffan i 1½ timme otroligt vad trött jag är så här i slutet av graviditeten... kan förstå dom med narkolepsi, jag sätter mig ner sen sover jag 1 minut senare... nu blir det kaffe i solen med svärföräldrarna innan grabben vaknar, hörde kaffebryggaren precis gurglat klart!!

3 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Låter som att du har uppassning, det är du värd. Vakna till ljudet av kaffebryggarn. De kanske har börjat på pysslat åt er ute på tomten också medans du sovit ;)

mama sa...

ja det är underbart att ha svärmor här, det låter som ironi, men det är faktiskt sant, blommona bli vattnade, toaletten rengjord... man vet aldrig vad som hänt när man kommer hem eller vaknat :)

Semester & Mat sa...

Skicka hit henne för en rundtur i det här huset också ;)