lördag 21 mars 2009

tjejdag...

ja vad gör jag då på min tjejslöar dag? ... jag såg en intervju med Jamie Oliver på 4:an sen var... är det ju alldelses för fint väder för att sitta inne, men att bara sitta i solen har aldrig varit min grej så efter en stund gav jag upp och började leta projekt... lagomt stora för en höggravid kvinna... typ städa altanen! och omorganisera flytta lite på köksoffan som står där å så... ja ja vattnet gick ju inte av det heller så... nu är jag inne och brygger lite kaffe, pojkarna var på väg hem och då blir det lite eftermiddagsfika på den nystädade altanen! daaa daaa!

3 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Haha, var det inte så Elvis förlossning kom igång, städa altanen?

mama sa...

ja bron på framsidan fick sig en omgång med vatten och såpa från topp till tå, sen gick vattnet på natten... men det funkade inte den här gången...

Helene sa...

Hoppa hopprep funkar inte heller, tro mig. Jag tog med mig antennkabeln till tvättstugan och ställde mig och hoppade när det gått nästan en vecka över tiden. Eller så var det hoppandet som gjorde att han slutligen tröttnade och kom ut 3 dagar senare!