fredag 20 mars 2009

tre eller ja två...

3 saker som stör mig idag:

* att vara täppt i näsan för 3:e månaden i rad, snarkar nästan i vaket tillstånd utan nässpray, att äta banan är uteslutet, det känns ju som att kvävas! blä blä blä, hoppas att det släpper första natten på BB som med Elvis

* att vi inte har fixat en trådlös telefon än sen den gamla gick sönder, jag har till och med glömt hur den andra gick sönder!! å försök att massa dig upp från golvet i vardagsrumet med foglossning, bäckenbottenupplukring och sammandragningar in i hörnet av matrummet på 'bara' fem singnaler... naturligtvis låter det piiiiiiiip när du sätter luren mot örat.... å jag tänker inte ha den stressen över mig, snart är det ju dax för amning oxå.... då blir det samma bana fast med bäbis hängades under armen... nä så nu åker telefonen ut, man hör ju ändå inte vad någon säger i den... så vill ni oss något testa mobilen, tips bara! (fast stefan har lovat att fixa en ny i morgon...igen)

*slutligen världsproblem nummer tre, va fan ska det klagas så jäkla mycket på allt hela tiden... ;-) äh ha en toppen fredag på er...

2 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Tänk va vissa saker kan ta tid i ett hushåll ;)

Anonym sa...

ja visst är det drygt o va täppt i näsan.. nästan värst tycker jag..
hoppas allt går bra för er nu..
kram kram linda