söndag 22 mars 2009

mmmmm


smörgås fulla mun! det är så mysigt med mellis ute i en snödriva, det var inte så mkt sol men det gäller att ta tillvara på de sista varma (?) strålarna innan de blir vinter en vecka till.... jag undrar hur det ska gå för mina krokusar och tulpaner som börjat sticka upp vid husväggen!?
jag hade hoppats att de skulle blomma när Elvis fyller år på fredag, första året de blommade var för 2 år sedan då Elvis föddes, de slog ut samma dag som vi var på BB och morfar som var kattvakt hade sett de blålilla blommorna mot husväggen och sagt till farmor och farfar att det nog skulle bli en kille innan dagen var slut... åh rätt hade han! världens goaste kille!

3 kommentarer:

Cattis sa...

Kolla min blogg nu! Jag blev jättenöjd! Nu skulle jag vilja måla en i turkos också..till sommaren blir det många loppisbesök!
Tack söta du!

När kan vi komma och fira Elvis?

Kram/Cattis

mama sa...

det är ju lite svårt att planera nu, men ni får gärna komma på lördag å fika lite tårta, om vi inte är på BB ;-)

ja den blev superläcker!!!

Cattis sa...

Det förstår jag. Men vi ringer före och kollar läget! =) Sköt om lilla...*hrmmm*...maggen nu! ;)

Kramis!